Kliendiuuringud Kliendiuuringud
  • Teenused
  • Portfolio
  • Koolitused
  • Podcastid
  • Blogi
  • Tööriistad
  • Meist
  • ENG
Võta ühendust

Blogi

  • äri fookus
  • bränding
  • kliendiuuring
  • Raamatusoovitus
  • teenuste arendamine
  • tootearendus
  • turundus
  • Vajadused
kliendiuuring, podcast, Vajadused

Podcast: Hakkame tegutsema

Podcastis #hakkametegutsema rääkisime muutunud elu võimalustest, inimeseks olemisest, haavatavusest, mõistmisest jms. Head kuulamist!

mai 16, 2020
Loe edasi ..
äri fookus, bränding, kliendiuuring, tootearendus, turundus, Vajadused

Klientide kuulamine annab konkurentsieelise

Kolm näidet elust, kus kvalitatiivuuring tõi selgust – tootearenduses, turunduses, ettevõte maine seisukohalt.

aprill 12, 2020
Loe edasi ..
kliendiuuring, Raamatusoovitus, Vajadused

Raamatute soovitused

Raamatu soovitused neile, kellele pakub huvi inimesest aru saamine, parem mõistmine, paremad suhted – nii kodus, tööl kui iseendaga.

aprill 2, 2020
Loe edasi ..
äri fookus, bränding, kliendiuuring, tootearendus, turundus, Vajadused

7 soovitust väikeettevõtjale, kuidas muutustega kohaneda

Seitse lühikest soovitust näidetega väikeettevõtjale, mida hetkeolukorras teha, et üle elada keerulised ajad.

märts 24, 2020
Loe edasi ..
äri fookus, kliendiuuring, tootearendus, turundus, Vajadused

Eestlase 7 ajaveetmise harjumust (enne koroonat)

Selleks, et teenust arendada, tuleb aru saada, millised on tarbijate praegused vajadused, harjumused ja mida väärtustavad. Kokkuvõte meelelahutusuuringust 2020.

märts 5, 2020
Loe edasi ..
Vajadused

Mis seisus on sinu heaolukontod?

Mõtestasin lahti meie neli põhivajadust – olla mõistetud, olla vajalik, olla armastatud ja olla väärtustatud, mis täidavad meie heaolukontosid

jaanuar 4, 2020
Loe edasi ..
kliendiuuring, tootearendus

Kellele me teenust-toodet loome?

Selleks, et luua väärt teenuseid ja tooteid, tuleb mõista inimest. Võtame lihtsa näite vanaemadega. Vanaemadel on sarnased vajadused – nad kõik tahavad olla vajalikud (ennekõike lastelaste jaoks), olla armastatud ja terved.

oktoober 8, 2019
Loe edasi ..
äri fookus, bränding, kliendiuuring

Kuidas pidada äris sammu ja saada tagasi fookus?

Kaua turul olnud ettevõtted on tihti kinni jäänud sellesse, mis on seni töötanud, sest asja sees olles tuhmub värske pilk ning pole ka teadmisi, mida täpselt uuenenud turusituatsioonis ette võtta.

september 10, 2019
Loe edasi ..
äri fookus, kliendiuuring

Kvalitatiivuuring – kui hästi tunned sa oma kliente?

Inimene on oma harjumuste ori. Oma harjumusi muudab ta vaevaliselt. Seetõttu tuleb aru saada, mis on tema tänased mugavused, ebamugavused, vajadused, motivaatorid, et ehitada sinna peale uusi lahendusi.

september 1, 2019
Loe edasi ..
kliendiuuring, Raamatusoovitus

Mis on sinu kliendile oluline?

Tulevikku kujundavad meie praegused harjumused pluss vajadused, millele lahendust otsime. Intervjueerija ülesanne on need vajadused tuvastada, näha korduvaid mustreid ning analüüsi käigus ka suurt pilti koos lahendusettepanekutega.

juuli 17, 2019
Loe edasi ..
Lae rohkem ..
Võta ühendust
  • info@kliendiuuringud.ee
  • +372 5348 1806
Kasulik info
  • Teenused
  • Tööriistad
  • Podcastid
  • Blogi
  • Uudiskiri
  • Privaatsuspoliitika
  • Meist
Sotsiaalmeedia
Liitu uudiskirjaga

Kõik õigused kaitstud © 2025 Kliendiuuringud.ee

  • Teenused
  • Portfolio
  • Koolitused
  • Podcastid
  • Blogi
  • Tööriistad
  • Meist
  • ENG

© 2020 Kliendiuuringud.ee

Edasi surfates nõustud pakutud küpsistega

Nõustun

Liitu uudiskirjaga.

Pakume värskeid vaatenurki. Sulle esimesena. Me peame kinni privaatsuspoliitikast ja ei spämmi, lubame!