Tööriistad

Brändi arenduses ja klientide paremaks mõistmiseks, tulevad appi mõned tööriistad, mida saad kasutada ka iseseisvalt.

Tööriist: persoonad

Hea persoona peegeldab klienti kui inimest. Anonüümsed kliendid võivad tunduda kauge udukogu, aga persoona aitab sihtida turunduses palju täpsemalt –  ja mis kõige parem – see kõnetab ka sihtrühma palju paremini.

Tööriist: väärtuspakkumine

Tänapäeval ei ole kliendil palju aega ega jätku pikalt tähelepanu – sa pead suutma esmamuljega tekitada huvi ja väljendada end usaldusväärselt. Klienti kõnetab lahendus, mida ta vajab.

Tööriist: klienditeekond

Mis on klienditeekond, millal ja miks seda vaja on? Tihtipeale unustame ära, et iga ost saab alguse mõttest, iga mõtte taga aga on vajadus. Kui vajadus on tuvastatud, hakatakse otsima lahendust. Kas lahendus oled sina või konkurent – selles on küsimus.