TEENUSED

Kõik algab sellest, kellele ja miks sa midagi pakkuda tahad

Teenusedisaineritena kuulame ära erinevad osapooled, mõtestame ja teeme ettepanekud. Oled protsessi kaasatud ja mõistad, isegi kui sa pole enne sellise asjaga kokkupuutunud. Tulemuseks on lihtsus ja selgus.

Vaata lähemalt

Milleks kliendikeskne mõtteviis?

Kliendikeskne mõtteviis ehk kust alustada?

Alustame suurest pildist – miks?

Kui me soovime midagi muuta, peame muutma oma mõtteviisi. Kui me oleme kliendi arvamust ja tagasisidet siiani ignoreerinud, siis räägime, kuidas asjad on seotud, kuidas see mõjutab äriedu, milline on protsess, millega arvestada, kuidas tellida jms.

Mida kliendid tahavad?

Kliendiuuringud ja persoonad

Kõik algab mõistmisest kellele sa midagi luua või arendada tahad.

Milline on tema elustiil? Mida ta vajab? Mida ta väärtustab? Mis teda rõõmustab? Mis teda pahandab? Kaasame protsessi ka (potentsiaalsed) kliendid ja loome sihtrühmade koondportreed ehk persoonad.

Kuidas arendada tooteid ja teenuseid?

Teenuste ja toodete arendus

Kui me juba teame, kellele me teenust arendame, siis jääb küsida miks, kuidas ja mida? Aitame teenusedisaineritena läbimõelda ja testimiseks.prototüüpideks valmistuda, et maandada veelgi riske enne turule tulemist ja tagada klientide vaimustuse.

Miks on klienndikogemus oluline?

Kliendikogemuse ja brändi arendamine

Klient ei tulnud ainult toote või teenuse järgi – ta otsib oma probleemile/vajadusele lahendust. Ka bränd ei ole ainult logo ja värvid. Bränd sünnib inimeste peades – see on kogemus, see on mälestus, see on kokkupuude.

Bränd ja kliendikogemus on kas läbimõeldud või juhuslik. Aitame siduda üheks tervikuks kliendi, brändi, keskkonna, organisatsiooni. Selleks, et võidaksid kõik osapooled – omanikud, töötajad ja kliendid.

Kliendiuuringud

Kliente, koostööpartnereid, kolleege, eksperte kaasates saame luua klientide jaoks tähenduslikke kasutajakogemusi, mis põhinevad nende vajaduste mõistmisel.

Võta ühendust