Oleme suundumas tootmiskeskselt mõtteviisilt kliendikeskseks, st paneme end kliendi kingadesse ja mõistame esmalt, miks üks või teine toode-teenus ei tööta ja alles siis loome uued toimivad lahendused. Nii aitamegi arendada disainmõtlemise ja teenusedisaini tööriistadega Sinu ettevõtte kliendikogemust ja brändi alates sissejuhatavast koolitusest ellu rakendamiseni.
Protsess – topeltteemant

KOOSTÖÖ
Kliendikogemuse praktikud
Mari Arnover ja Maire Milder – oleme rakendanud oma senise kogemuse koostööks, et aidata näha ettevõtetel uusi väljakutseid ja tugevdada konkurentsieelist. Selleks, et võidaksid kõik osapooled – omanikud, töötajad ja kliendid.

Soovid kliendikogemuse auditit kõrvaltvaataja pilguga, et paremini mõista mis on hästi, mis saaks olla paremini (vastavuses ettevõtte strateegiale)?
Kliendiuuring
Brändiaudit
Keskkonnaaudit
Kontseptsiooniaudit

Koolitus-kokkuvõte
Soovid on analüüsida olemasolevat (sihtklient / bränd/ keskkond/ teenus) ja leida võimalusi, lahendusi vastavalt uutele väljakutsetele, eesmärkidel, uutele strateegilistele, vajadustele?

Eesmärgistamine
Klientide mõtestamine
Keskkonna vaatlusaudit

Töötuba
Brändistrateegia
Kliendikogemusestrateegia

Lähteülesanne

Projektiplaan
Soovid muuta mõtteviisi ettevõttes, arendada uut ärisuunda / teenust-toodet, kohandada strateegiat ja kasutusele võtta uusi metoodikaid ning tööriistu?
Soovid enne toote-teenuse turule tulemist prototüüpida nii, et oleme kõrval ja teeme seda koos? Ning peale lansseerimist uuesti kõrvaltpilku, kas tiim on püsinud õigel teel?
Kliendid meist
Rõõm on jagada teekonda nendega, kes väärtustavad inimest, soovivad võtta aega peeglisse vaatamiseks ning viia ettevõte-teenus-toode teisele tasemele.
Eesti Pärimusmuusika Keskus
„Uuring tõi korduva mustrina välja meie tegevuse kitsaskohad, aga selgelt ka meie trumbid ja kinnitas väga tugeva lojaalse fännibaasi olemasolu, kes meid väga hindab. Isegi kui ise teame oma miinuseid ja plusse, on uuringu tulemused kui hea sõbra poolt tehtud vajalikul hetkel vajalik märkus. Üks asi on kui oma meeskonna sees tuuakse välja parandamist ja täiustamist vajavad tegevused. Teine asi on seda must-valgel paberil oma külastajate poolt öelduna lugeda. Nii mõistad nõrkade kohtade nõrkusi ja oma tugevuste tugevust hoopis paremini. Meie meeskond aga on alati lahenduste poole avatud, seega on uuringu tulemused tõstnud tegutsemisindu ning pannud meid oma tegevuste väärtust hindama ning pakutud ideede põhjal uusi lahendusi välja mõtlema.“
Tartu turg
„Tänud igati mitmekülgse ja eesmärgipärase projekti eest! Mida saime: uuendatud strateegia, uusi ideid, palju kinnitust meil olnud mõtetele, head koolitused partneritele. Meeskond sai inspiratsiooni ja pildi selgemaks (just oluline oli kõrvaltvaataja seisukoht). Fookus sai paika, tegevusplaanide koostamine käib, turuhoone kujundusi värskendatakse.“
Kinnisvaraarenaja Pinered
„Meie sooviks oli paremini mõista oma klientide vajadusi ja ootuseid uue kodu rajamisel. Milline on hea elutuba? Kui suur peab olema panipaik? Mitut magamistuba läheb tarvis? Kuidas toimib töötamine kodukontoris? Kus on kodu süda? Kuigi saime kinnitust ka mitmele varasemale arusaamale, olid kliendiuuringu tulemused kohati päris üllatavad. Korterite planeeringuid täiustasime olulisel määral pärast mõlemat uuringuetappi ja oleme nüüd üsna kindlad, et suudame oma klientidele pakkuda kõige väärtuslikumaid ruutmeetreid.
Brändistrateegiast saime väga palju. Me teadsime koguaeg, et tugeva brändi loomine on meie äri jaoks eluliselt vajalik, kuid me ei osanud õigest otsast peale hakata. Katsusime iseseisvalt defineerida oma visiooni ja missiooni, aga see kõik jäi väga kuivaks. Kui õppisime tundma arhetüüpide põhist lähenemist brändingule, tekkis hoopis uus arusaam sellest maailmast. Täna oleme seda väga tugevalt oma äriloogikasse sisse põiminud ja tööd tugeva brändi üles ehitamise kallal jätkub kindlasti veel päris mitmeks aastaks.“
Proekspert
„Kõrvaltvaataja pilk aitas väga hästi mõista, kuidas maailm meid ja meie teenuseid täna tajub. Koostöös Mariga tekkis selge arusaam, mis on need hea teenusega kaasnevad väärtused, mida meie kliendid väga oluliseks peavad.“
Lavanno.com
„Pöördusin sooviga ettevõttele turundusplaan koostada. Protsessi alguses soovitati teha hoopis kliendiuuring, mis alguses tundus justkui raiskamine, kuna ettevõtte juhina eeldan, et ma ju tunnen oma kliente. Reaalsus oli teine. Seega hindan väga oma partneri põhjalikkust ja visiooni. Tulemusega olen rahul, sest see andis ettevõttele uue hingamise kuna tugev vundament sai paika ja nüüd on lihtsam eesmärke saavutada.“
Pihtla Õlleköök
„Tarbijate tagasiside kõnetas – üks suur tõdemus oli, et koduõlle tarbijaskond hakkab piltlikult öeldes surema – noortel puudub kogemus ja seega ka huvi. See on väljakutse, millega tegeleda. Töötubades saime väga toreda koostöö Kuressaare Ametikooliga ning kaasates kohalikku kogukonna aktiivsemaid liikmeid arendasime mõtteid ja plaane ka piirkonna arengust. Kogu loovust käiku lastes koorus palju huvitavaid ideid, mida nüüd ellu viia. Asja sees olles ei jõuagi teemasid lahti harutada ega mõttest kaugemale. See kõik pani asjale kõrvalt vaatama ja suurt pilti nägema. Suvi võib nüüd tulla ning kõigile, kes külla tulevad näitame lähedalt, mis vahet on koduõllel ja käsitööõllel! ja saab proovida ka ise teha.“
Voolar Creative Agency
„Oma tööks saime kokkuvõtte koos soovitustega ehk palju selgema fookuse disainiülesande loomiseks. Isiklikult oli väga hea teha koostööd, kuna Mari lahkus ja soojus lõid sellise koostöökeskkonna, mida hindasid nii meie lõppklient kui ka kogu meie meeskond. Lisaks tema teadmised ja oskused aitasid meil luua paremat tulemust (lähteülesanne) ja hoidsid kokku sellele kuluvat aega, mis ei ole vähetähtis.“
PRFoods
„Hindame kõrgelt kvalitatiivse uuringu käigus saadud tagasisidet ja kommentaare. Tulemused liialt ei üllatanud, kuid oma heameeleks saime paljuski kinnitust meie sisetunde põhjal tehtud sammude õigsusele. Mentori tugi, sisend, kommentaarid, tagasiside ja tehtud uuring olid ja on meile väga kõrge väärtuse ja kaaluga.“
L’Dolcevita
„Mari pakutud strateegia sobib kokku sellega, mis suunda me ettevõttega soovime liikuda – turundustegevuste vallas loobuksime muudest tegevustest / reklaamidest ning keskenduksime digiturundusele ja kaubanduskeskuses turundusele. Pakutud lähituleviku vaade on igati mõistlik ja plaan on see realiseerida koos mõõdetavate tulemustega.“
Mobec AS
„Mul on hea meel, et tulid oma kogemuste ja teadmistega meile appi. Oleme Verska Mineraalveega koostööd teinud praeguseks 10 aastat ja paratamatult kogu aeg selle asja sees olles kipub pilk hägustuma. Seetõttu tundsin üha enam vajadust kaasata kedagi väljastpoolt. Kedagi, kes aitaks näha neid samu asju uutmoodi, et mõista paremini, mis on tarbija ootused ja millised sõnumid kõnetavad nende toodete ostjat.“
Soulteam
„Tundub, et pärast seda, kui Mariga oma suurima miksi ära kaardistasin, on mõnus selgus – tean nüüd, MIKS seda kõike teen, mida minu kliendid hindavad ja mis mul silmad särama paneb. Suur aitäh Sulle, Mari, et aitasid fookust seada!“