- Uued trendid suruvad peale, aga pole kindel, millega tasub kaasa minna ja millega mitte?
- Soov on arendada tooteid ja teenuseid kindla peale, mille eest ollakse valmis ka maksma, aga kust saada kindlus?
- Plaan on hakata kasvama, aga tahad olla kindel, et vundament on tugev ja et midagi ei peaks hiljem topelt tegema?
- Turundusega pole seni vajalikul määral tegeletud, kuid ilma enam ei saa. On vaja turundusstrateegia paika saada.

Kui klientidest ja töötajatest on aru saadud, saab paika ka äri fookus, mis töötab kasumlikult. Kaardistame 360⚬ ettevõtte vaate ehk intervjueerime nii kliente, töötajaid kui ka koostööpartnereid.
Tulemuseks on arusaam
Kõlab liiga lihtsalt?
Ole mureta – ellu rakendamine ja seniste mõtteviiside ning harjumuste muutmine on see, mis teeb asja keeruliseks. Sul peab tegevjuhina olema ambitsioon viia ettevõte järgmisele tasemele.
Oled valmis? Meie aitame sind.
Kliendid meist
Rõõm on jagada teekonda nendega, kes väärtustavad inimest, soovivad võtta aega peeglisse vaatamiseks ning viia ettevõte-teenus-toode teisele tasemele.
Mobec AS
„Mul on hea meel, et tulid oma kogemuste ja teadmistega meile appi. Oleme Verska Mineraalveega koostööd teinud praeguseks 10 aastat ja paratamatult kogu aeg selle asja sees olles kipub pilk hägustuma. Seetõttu tundsin üha enam vajadust kaasata kedagi väljastpoolt. Kedagi, kes aitaks näha neid samu asju uutmoodi, et mõista paremini, mis on tarbija ootused ja millised sõnumid kõnetavad nende toodete ostjat.“
PRFoods
„Hindame kõrgelt kvalitatiivse uuringu käigus saadud tagasisidet ja kommentaare. Tulemused liialt ei üllatanud, kuid oma heameeleks saime paljuski kinnitust meie sisetunde põhjal tehtud sammude õigsusele. Mentori tugi, sisend, kommentaarid, tagasiside ja tehtud uuring olid ja on meile väga kõrge väärtuse ja kaaluga.“
L’Dolcevita
„Mari pakutud strateegia sobib kokku sellega, mis suunda me ettevõttega soovime liikuda – turundustegevuste vallas loobuksime muudest tegevustest / reklaamidest ning keskenduksime digiturundusele ja kaubanduskeskuses turundusele. Pakutud lähituleviku vaade on igati mõistlik ja plaan on see realiseerida koos mõõdetavate tulemustega.“
Soulteam
„Tundub, et pärast seda, kui Mariga oma suurima miksi ära kaardistasin, on mõnus selgus – tean nüüd, MIKS seda kõike teen, mida minu kliendid hindavad ja mis mul silmad särama paneb. Suur aitäh Sulle, Mari, et aitasid fookust seada!“