Teenused

Kas oled olukorras, kus elu muutub nii kiiresti, et äris kaob fookus kuhu ja kuidas edasi?

  • Uued trendid suruvad peale, aga pole kindel, millega tasub kaasa minna ja millega mitte?
  • Soov on arendada tooteid ja teenuseid kindla peale, mille eest ollakse valmis ka maksma, aga kust saada kindlus?
  • Plaan on hakata kasvama, aga tahad olla kindel, et vundament on tugev ja et midagi ei peaks hiljem topelt tegema?
  • Turundusega pole seni vajalikul määral tegeletud, kuid ilma enam ei saa. On vaja turundusstrateegia paika saada.
01

Pakett: Hetkeolukorra kaardistus

Soovid hetkeseisule välist kõrvaltvaataja pilku ja tagasi fookust? Soovid mõista, kus on takistused ja kus võimalused?

  • Teeme brändiauditi
  • Viime läbi kliendiuuringu
  • Saame ülevaate, mis seis on brändi ja kliendiga
02

Pakett: Lahendused ja võimalused

Soovid mõista, miks asjad nii hästi ei toimi ja kuulda võtta lahendusettepanekuid?

  • Mõistad kliente ja koostööpartnereid paremini
  • Saad ülevaate, mis on hästi ja mis vajab arendamist
  • Saad ülevaatliku brändistrateegia Miks? Kuidas? Kellele? Mida?
03

Pakett: Muudatuste ellu- viimine

Soovid tiimi mõtteviisi muutust, tööriistu ning äris uuele tasemele jõudmist?

  • Mõistad, milles seisneb kliendikeskne mõtteviis ja kuidas klienti paremini mõista
  • Saad tööriistakasti vajalike teenuseidisaini tööriistadega (praktiseerime töötoas)
  • Teeme teenuse arenduseks plaani ja seame eesmärke

UUS! Kliendiandmebaasi analüüs

Pareto printsiibi järgi toovad 20% klientidest 80% käivet.
1. Millised kliendid on ettevõttele kõige olulisemad?
2. Millised on kliendisegmendid ja kui suur on nende ostutõenäosus?
3. Kes ja mis on äriliselt oluline ning millele oma tegevuses keskenduda?

Analüüsime Sinu kliendiandmebaasi, et Sina saaksid:

  • mõista kliendisegmente paremini
  • pakkuda klientidel õigeid tooteid-teenuseid
  • mõista kõige olulisemaid kliente
  • näha uusi võimalusi
  • aimata uute klientide ostukäitumist ette
  • hoida kokku raha ja aega
Küsi pakkumist

Brändistrateegia

Mis on bränd ja kuidas seda arendada õigest otsast? Mille poolest eristub sinu toode või teenus teistest? Kes on sinu kliendid, millised on nende vajadused ja harjumused? Mis väärtust saab klient? Mis on sinu väärtuspakkumine talle? jpm.

  • annab fookuse
  • tagab järjepidevuse
  • vähendab ebaefektiivsust
  • hoiab kokku finantse
  • aitab mõista kliente
  • laseb küsida väärt hinda
Küsi pakkumist

Mentordamine

Olgu eesmärgiks uue toote / teenuse turule toomine, uus koduleht, ettevõtte sihtrühmast aru saamine, kasvuks valmistmine, teenuse ümberkujundamine – kui teete seda esimest korda, võib olla abiks ka mentor. Sul on võimalus rentida kogemusi ja aju kasvõi tunni kaupa.

  • mõtestame suurt pilti
  • anname strutkuuri ja fookuse
  • paneme paika eesmärgi ja tegevuskava
  • saame aru kes on sihtrühmad
  • jälgime arengut
  • oleme kõne kaugusel
Küsi pakkumist

Koolitused

Koolitus on siis väärtuslik, kui Sul on seda vaja. Anna meile teada, mis teema parajasti päevakorral on ning leiame kuupäeva ja sisu, mis vastab vajadustele ja ootusele.

  • Klientide mõistmise ABC
  • Väärtuspakkumise loomine
  • Persoona loomise koolitus
  • Brändi ja brändistrateegialoomise koolitus
  • Vajadused-harjumused ja job-to-be-done mõtteviis
  • Kuidas kliendi-uuringut ise läbiviia
  • Kuidas arendada tooteid ja teenuseid ning kaasata kliente?
Küsi pakkumist

Töötuba

Töötuba on hea siis, kui on vaja palju inimesi korraga saada kaasa mõtlema, ühele lehele, olla uuega kursis, ühtlustada arusaamu ja käia läbi suurem infomaht. Meie kanda on päevakava, läbiviimine, analüüs, kokkuvõte ja soovitused.

Küsi pakkumist

Kliendid meist

Rõõm on jagada teekonda nendega, kes väärtustavad inimest, soovivad võtta aega peeglisse vaatamiseks ning viia ettevõte-teenus-toode teisele tasemele.