Mõista paremini kliente ja korrastada brändi luues brändistrateegia.
Soovisime ise mõista, mis rolli mängivad lapsepõlvemaitsed meie elus.
Päästjate elu hõlbustamiseks lõime tööriistad, et sihtrühmi paremini mõista.
Uurisime viljandimaalaste lugemisharjumusi ja koolitasime raamatukogutöötajaid.
Selleks, et siseneda uuele turule ja kasvada, tegime brändistrateegia.
Uurisime mida ettevõtjad ja juhid arvavad kliendikogemuse arendamisest
Lõime pikaajalise tagasisideküsimise süsteemi ning mõõdikud.
Uurisime turulkäijate harjumusi, vajadusi ja trende, et luua brändistrateegiat.
Aitasime mõtestada ja seada fookust kasvuks, äristrateegiaks ja brändiarenduseks.
Aitasime seada turundusfookust ning ette valmistada rebrändingut.
Uurisime koduotsijate harjumusi ja vajadusi, et luua mõtestatud brände.
Aitasime mõista, mida kliendid vajavad, jõuda lähemale tuleviku teenuste fookusele.