Päästjate elu hõlbustamiseks lõime tööriistad, et sihtrühmi paremini mõista.
Uurisime ja mõtestasime tänaseid turu kitsaskohti, tugevusi ja võimalusi.
Kuidas arendada puhkuseteenust ja pakkuda lisaväärtust?
Uurisime suvekoduotsijate vajadusi, et aidata kaasa kinnisvaraarendusele.
Uurisime lugemisharjumusi ja koolitasime raamatukogutöötajaid.
Mõista paremini kliente ja korrastada brändi luues brändistrateegia.
Soovisime ise mõista, mis rolli mängivad lapsepõlvemaitsed meie elus.
Selleks, et siseneda uuele turule ja kasvada, tegime brändistrateegia.
Uurisime mida ettevõtjad ja juhid arvavad kliendikogemuse arendamisest
Lõime pikaajalise tagasisideküsimise süsteemi ning mõõdikud.
Uurisime turulkäijate harjumusi, vajadusi ja trende, et luua brändistrateegiat.