Mida kogeb klient Viru Keskuses?

Eesmärk ja vajadus

Viru Keskus panustab suurepärase klientikultuuri ja kliendikogemuse arendamisse järjepidevalt – parimaid teeninduskohti, ostukeskkondi ja teenindajaid on tunnustatud juba üle kümne aasta. Ka sel aastal selgitati välja parimad läbi terve aasta väldanud mõõtmisprotsessi kaudu, mis hõlmas nii teooriateste kui ka kauplustes läbi viidud testostlemist. Võtsime vastu Trendline Analytics kutse uuringus teenusedisaini ekspertidena osaleda. Kaardistasime kliendikogemuse hetkeolukorda Viru Keskuses, hinnates füüsilist keskkonda, brändingut ning kliendikogemust tervikuna.

Ülesanne:

Kaardistada Viru Keskuse füüsilist keskkonda ja brändingut ning hinnata kliendikogemust.

Tellija:

Viru Keskus

Aeg:

Aprill 2024

Teostaja:

Kliendiuuringud (7 teenusedisainerit) + Trendline

Tehtu analüüs ja uuring

Kliendikogemuse ekspertvaatlus

Teenusedisainerid panevad end pidevalt teiste kingadesse. Mida me kliendina kogeme?

  • Mis sinul Viru Keskusega seostub?
  • Kui mugav on parkida, süüa, tualetis käia, ostelda?
  • Miks sa eelistad või ei eelista seda keskust?

See kõik räägibki terviklikust kliendikogemusest, mida me klientidena tajume.

Mida meie hindasime ja vaatlesime?

  1. välist üldpilti ehk vaateaknaid;
  2. sisemist üldpilti, sh visuaalseid, füüsilisi lahendusi, aga ka miljööd tervikuna, muusikataset, lõhna, valgust, puhtust, innovatsiooni, jätkusuutlikkust;
  3. toodete väljapanekut;
  4. teenindajat;

Kokku hinnati 160 ostukohta, sh teenuseid ja toidutänavat. Osad kohad soovisid mitme eksperdi hinnangut. Keskus sai üldhinnangud eri kategooriates, aga ka iga ostukoht eraldi. Lisaks tähelepanekud, soovitused. Võimalik on iga aasta võrrelda ning kitsaskohtadega töötada.

Parim Ostukeskkond 2023 tulemused on järgmised:

I koht – Kaubamaja Toidumaailm (Kontseptsioon ja layout Kaubamaja, Üldine sisekujundus: VLS – Ville Lausmäe, sisustuse disain: Ruumilabor, VLS, PINK)

II koht – Rahva Raamat (kontseptsioon UDDU Arhitektid eesotsas Mari Otsa`ga, visuaalne lahendus Velvet)

III koht – GANT esinduskauplus

Eriauhinnad:

  • Kunstisõbra eriauhind – Goldtime
  • Digitaalse adaptsiooni eriauhind – Euronics
  • Jätkusuutlikuse eriauhind – TheBodyShop

NB! Kas teadsid, et keskuse kõige ülemisel korrusel on ka ilu- ja meditsiiniteenused?

Loe pikemat Viru Keskuse kokkuvõtet siit.

Jõudu hea taseme hoidmisel!

Kui soovid enda ostukohale samuti hinnangut, küsi pakkumist!

„Paneme Viru Keskuses klienditeeninduskultuurile suurt rõhku, mistõttu on oluline ka oma ala parimaid järjepidevalt tunnustada. Jäime rahule nii Trendline poolse (organisatoorse) tööga kui ka (teie) sisulise poolega. Eks ongi väga keeruline erinevaid ettevõtteid suhteliselt ühe puuga mõõta, aga samas on meie eesmärk pakkuda terves keskuses ühtlast kogemust.“

Kristel Sooaru, Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht