Eesmärk ja vajadus
Septembris 2023 on Apothekas käimas mahukampaania “Rohkem on soodsam”. Eesmärk on saada klientide, aga ka teenidajate-proviisorite, tagasisidet miniuuringuga, kuidas kampaaniat tajutakse ja mõistetakse.
Ülesanne:
Kaardistada kuidas kliendid apteegis ostlevad ja saada käimasolevale kampaaniale tagasisidet.
Tellija:
Apotheka apteegikett
Aeg:
September 2023
Teostaja:
Mari Arnover
Maire Milder
Kristiina Oppar
Kliendi vaatlus, kliendikogemuse audit
- kampaania visuaalne olemus keskkonnas
- kliendid keskkonnas ja kampaaniast arusaamine
- kampaania teenindaja /proviisori seisukohalt
- mahukampaaniate näiteid mujalt
- ettepanekud-soovitused
Lühidalt kokkuvõttes: kampaania tekitas natuke segadust nii oma värvi (punane on brändi põhivärv, lisaks olid punased ka kliendikaardi pakkumised kõrval), kui ka sõnum (üheselt ei olnud arusaadav kas soodustuse saamiseks tuleb osta sama toodet mitu või erinevaid). Suurt rolli antud kampaanias mängib teenindaja, kes peab selgitama ja tihti ka lisatooteid aitama leida. Ettepanekutena sai toodud soovitusi, mida järgmisel korral muuta ning milliseid kampaaniaid veel teha annaks, mis kliente kõnetaks.
Lood elust enesest
„Septembri algul Haapsalu apteegis ei selgitatud seda kampaaniat mulle. Nüüd aga tänu Kristiine teenindajale tean, mis ja kuidas ja tulingi oma kasudega tagasi, et teha veel oste. Olen harjunud varuma toidulisandeid, kreeme. Mulle meeldib käia ja vaadata kohapeal, suhelda.“
„Keeruline, ei tea farmaatsiast midagi. Tahaks keemiavabamaid tooteid, aga see ilmselt tootjate teha. Ja tahaks ka puhtaid vitamiine (D-vitamiin vs D+K vitamiin koos), sest võtan nt ka kompleksvitamiini ja siis saab liiga palju. Kui midagi hea hinnaga pakutakse, siis varume. Täna nohust pea paks ja jääb üldse ostmata.“
„Lähen reisile ja vajasin ennekõike päikesekreemi. Lisaks sai siis juba võetud ka kampaanias olevad 2 deodoranti, laktoositablette, teed. Vahel varun jah koju – miks mitte, vaja läheb nagunii.“