Päästjate elu hõlbustamiseks lõime tööriistad, et sihtrühmi paremini mõista.
Uurisime viljandimaalaste lugemisharjumusi ja koolitasime raamatukogutöötajaid.
Selleks, et siseneda uuele turule ja kasvada, tegime brändistrateegia.
Uurisime mida ettevõtjad ja juhid arvavad kliendikogemuse arendamisest
Lõime pikaajalise tagasisideküsimise süsteemi ning mõõdikud.
Uurisime turulkäijate harjumusi, vajadusi ja trende, et luua brändistrateegiat.
Aitasime mõtestada ja seada fookust kasvuks, äristrateegiaks ja brändiarenduseks.
Aitasime seada turundusfookust ning ette valmistada rebrändingut.
Uurisime koduotsijate harjumusi ja vajadusi, et luua mõtestatud brände.
Aitasime mõista, mida kliendid vajavad, jõuda lähemale tuleviku teenuste fookusele.
Uurisime paki saatmise ja saamise rõõme ja valusid.
Uurisime pärimusmuusikasõprade ja kultuurisõprade harjumusi ja vajadusi.