Lõime pikaajalise tagasisideküsimise süsteemi ning mõõdikud.
Uurisime turulkäijate harjumusi, vajadusi ja trende, et luua brändistrateegiat.
Aitasime mõtestada ja seada fookust kasvuks, äristrateegiaks ja brändiarenduseks.
Aitasime mõtestada ja seada turundusfookust ning ette valmistada re-brändingut.
Uurisime koduotsijate harjumusi ja vajadusi, et luua mõtestatud brände.
Aitasime mõista, mida kliendid vajavad, jõuda lähemale tuleviku teenuste fookusele.
Uurisime paki saatmise ja saamise rõõme ja valusid.
Uurisime pärimusmuusikasõprade ja kultuurisõprade harjumusi ja vajadusi.
Uurisime hobiaednike eelistusi ja harjumusi seoses muldadega.
Uurisime äriklientide ja eratarbijate pesupesemise harjumusi ja vajadusi.
Uurisime tarbijate harjumusi ja eelistusi oliiviõli osas.
Uurisime tarbijate harjumusi, eelistusi ja brändi kuvandit.