Uurisime tarbijate harjumusi ja eelistusi oliiviõli osas.
Uurisime tarbijate harjumusi, eelistusi ja brändi kuvandit.
Uurisime lugejate vajadusi, harjumusi, kogemusi ning kogusime ettepanekuid.
Uurisime mida B2B kliendid koostöös vajavad ja väärtustavad.
Uurisime eriolukorras inimeste harjumusi ja vajadusi.
Uurisime väikeettevõtjate harjumusi ja vajadusi.
Uurisime kodusisustajate, maaklerite, sisekujundajate vajadusi.
Uurisime mida valgusreklaami kliendid, töötajad ja edasimüüjad väärtustavad.
Uurisime Soomes töötavate eestlaste kokkupuuteid arstiabiga.
Uurisime Tallinna ajalugu ja elutingimusi sadamapiirkonnas.
Uurisime tarbijate kookide-tortide maitse-eelistusi ja tellimise kogemusi.
Uurisime klientide kogemusi, sõnastasime fookuse ning lõime visuaalse poole.