EAKATON tõi kokku enam kui 60 osalejat ja 8 mentorit. Üheskoos otsiti loovaid ja praktilisi viise, kuidas parandada vanemaealiste igapäevaelu, tugevdada kogukondi ning soodustada põlvkondadevahelist koostööd.
Blogi
Töövarjupäev 2025
Töövarjupäev on minu meelest üks vahva formaat, kus saab kedagi päev otsa kõrvalt jälgida ja mõelda, et kas ise tahaks midagi sarnast teha. Mind käis varjutamas teenusedisaini tudeng Jane.
Inimkeelne koduleht
Oled käinud mõnel riiklikul kodulehel ja kratsid kukalt – no ei saa aru mida tahetakse öelda? Miks ei võiks koduleht olla kõigile arusaadav ehk inimkeelne?
Kliendikogemus: Kuidas kliendiuuring ja fookuse seadmine muutsid ettevõtte selgemaks ja tugevamaks
Kuidas luua enda brändile selgust ning hiljem aidata enda kliente persoonibrändile sobivate fotode tegemisel? Mõtiskleb fotograaf Mailis Vahenurm
Raamatusoovitused koostööpartnerilt
Kolm raamatusoovitust avaliku esinemise koolitajalt Maarja Mitt-Pichenilt neile, kellel palju esinemisi ja ettekannete tegemisi. Kuidas hoida häält, hingata ja mõelda õigesti?
Raamatusoovitus hingerahuks: “Let them!”
Mel Robbinsi psühholoogiline raamat hingerahuks neile, keda kotib teiste arvamus. See on raamatu endaga aus olemisest.
Raamatusoovitus: avalikust sektorist humoorikalt
Raamat üle võlli huumoriga avaliku sektori toimimisest.
Raamatud juhtimisest: Brené Brown
Hea juht ei pea olema täiuslik, vaid treenitav. Ja me ei tohiks karta näida alluvate ees enda inimlikkust – et me ei tea kõike, et me kasvame ja areneme koos jms. Brené Browni raamatud sellest räägivadki kuidas.
Raamatusoovitus: nügime tegutsema
Valikute rohkuses võivad valikud jääda tegemata, sest ei suuda otsustada. Nügimise teooria räägib kuidas nügida paremate valikute poole, mis inimestele ka korda lähevad.
Kuidas luua brändistrateegiat?
Bränd ei ole ainult logo ja värvid. Selleks, et luua tugev bränd, tasub laduda korralik vundament – loome brändistrateegia.