Tööriist: väärtuspakkumine

Hea väärtuspakkumine peegeldab kes on klient ja mis väärtust kliendile luuakse. Valemina võiks see välja näha nii:

Millal ja miks väärtupakkumist vaja on?

Tänapäeval ei ole kliendil palju aega ega jätku pikalt tähelepanu – sa pead suutma esmamuljega tekitada huvi ja väljendada end usaldusväärselt. Klienti kõnetab lahendus, mida ta vajab.

Väärtuspakkumist kasutatakse esmamulje loomiseks kodulehe avalehel, sotsiaalmeediapostitusena, pakkumist tehes, reklaammaterjalidel ja mujal.

Vaatame mõnda näidet:

Milline väärtuspakkumine kõnetas? Miks?

Kas panid tähele, et:

  1. pöörduti konkreetse sihtrühma poole (loomeinimesed, kaua magada armastajad, takso kasutajad, online koosoleku tegijad)
  2. toodi välja konkurentsieelis (registreerimata, allalaadimata, küpsetamata, kiirelt ja soodsalt)
  3. anti teada, mis on toode-teenus (toorpuder, autosõit, videokoosolekuprogramm, strateegiline konsultatsioon koos tarkvarateenusega)

 

Konsulteerime ja aitame Sind oma väärtuspakkumiseni.

Mari Arnover
Näen asju kasutaja vaatenurgast ning toon ettevõtetele tagasi värske vaate, mis asja sees olles tihtipeale tuhmub. Vaatan suuremat pilti, aga ka detaile ning trende, tekitan seoseid ja pakun lahendusi.