Tööriist: väärtuspakkumine

Hea väärtuspakkumine peegeldab kes on klient ja mis väärtust kliendile luuakse. On kaks võimalust asjale läheneda:

Hea väärtuspakkumine mõistab kliendi vajadust ja loob lahenduse vajaduse rahuldamiseks. Nõrgem väärtuspakkumine püüab olemasolevat lahendust kliendile oluliseks teha, klienti mõistmata.

Millal ja miks väärtupakkumist vaja on?

Tänapäeval ei ole kliendil palju aega ega jätku pikalt tähelepanu – sa pead suutma esmamuljega tekitada huvi ja väljendada end usaldusväärselt. Klienti kõnetab lahendus, mida ta vajab.

Väärtuspakkumist kasutatakse esmamulje loomiseks kodulehe avalehel, sotsiaalmeediapostitusena, pakkumist tehes, reklaammaterjalidel ja mujal.

Vaatame mõnda näidet:

Milline väärtuspakkumine kõnetas? Miks?

Kas panid tähele, et:

  1. pöörduti konkreetse sihtrühma poole (kaua magada armastajad, takso kasutajad, online koosoleku tegijad, maiasmokad, äriarendajad jt)
  2. toodi välja konkurentsieelis (registreerimata, allalaadimata, küpsetamata, kiirelt ja soodsalt)
  3. anti teada, mis on toode-teenus (toorpuder, autosõit, restorani toit, makroonid, spa- ja hotelliteenus)

Vaata ka väärtustepüramiidi: https://www.kliendiuuringud.ee/vaartused/ 

Konsulteerime ja aitame Sind oma väärtuspakkumiseni.

Mari Arnover
Näen asju kasutaja vaatenurgast ning toon ettevõtetele tagasi värske vaate, mis asja sees olles tihtipeale tuhmub. Vaatan suuremat pilti, aga ka detaile ning trende, tekitan seoseid ja pakun lahendusi.