Podcast: kliendikogemus

Kliendikogemus on maailmas kuum teema – ka järgmise aasta Business Nordic Forumi teema. Suur osa juhte on seadnud piiri taga kliendikogemuse arenduse teemaks nr 1. Eestis oleme klienti minu arvates liiga kaua ignoreerinud – teda mitte ärisse kaasanud, tema arvamust mitte kuulda võtnud ning lootnud, et äri õitseb. Kõlab ju kummaliselt? Seetõttu rõõmustan, et kliendikeskne mõtteviis kogub üha enam hoogu ja Veebimajutus.ee otsustas sellest podcasti teha. Aitäh kutsumast!

Mis on kliendikogemus?

Kliendikogemus lühidalt on sinu suhe kliendiga.

Pikemalt vastatakse antud podcastis järgmistele küsimustele:

  • Mis on kliendikogemus?
  • Miks räägitakse järjest enam kliendi teekonnast ja kogemusest?
  • Mida tehakse ettevõtetes suurepärase kliendikogemuse pakkumiseks?
  • Kuidas klienditeenindust automatiseerida, kaotamata personaalsust?
  • Kui palju ja miks on vaja oma klienti tunda?
  • Kuidas kaasata oma ettevõtte inimesed klienditeeninduse mõiste ja võimaluste laiendamisse?
  • Kuidas kasutada kogutud andmeid parima kliendikogemuse loomiseks?
  • Kuidas kliendikeskne müük toetab kliendi edu ja ettevõtte kasvu?

Kliendikogemuse podcast:

Head kuulamist!
Kes lõpuni kuulab, leiab viite ka uuele teenusele.

Loe lisaks ka tehtud koostööd Tartu turuhoonega.

Mari Arnover
Näen asju kasutaja vaatenurgast ning toon ettevõtetele tagasi värske vaate, mis asja sees olles tihtipeale tuhmub. Vaatan suuremat pilti, aga ka detaile ning trende, tekitan seoseid ja pakun lahendusi.