Podcast: Delfi Majandusaruanne

Miks ja kuidas muuta ettevõtte mõtlemist kliendikeskseks?

Juhtimises on hetkel palju väljakutseid ning suurim neist – kuidas kohaneda muutustega? Kõige suurem muutus on hetkel aset leidmas peades – mõttemustrites. Delfi kutsus saatesse, et arutleda selle üle, miks ja kuidas liikuda toote- ja protsessikeskselt mõtteviisilt kliendikesksele? Saates käisid Mari Arnover ja Maire Milder.

Kuula podcasti siit

Saates tuleb juttu ka maailma TOP100 kõige kliendikesksema ettevõtte pingereast. Sellega saab lähemalt tutvuda siin.

Salvestus toimus: september 2022

Mari Arnover
Näen asju kasutaja vaatenurgast ning toon ettevõtetele tagasi värske vaate, mis asja sees olles tihtipeale tuhmub. Vaatan suuremat pilti, aga ka detaile ning trende, tekitan seoseid ja pakun lahendusi.