Tööriist: pakettide loomine

Eesmärk

Kui sul on välja töötatud teenused, aga veel täpne arusaam puudub, kuidas neid pakkuda, siis võib abi olla pakettide loogikast. Paketid on tänapäeval levinud ning sobivad nii ühe sihtrühma jaoks kui ka erinevatele sihtrühmadele (nt era- ja äriklient).

Kuidas tööriista kasutada?

  1. Pane kirja miinimum tase, mida paketiga pakud.
  2. Seejärel lisa lisakiht, mis teeb temast tummisema ja tavaliselt tavateenuse.
  3. Kolmandale lisa kiht, mis on kirss tordil – midagi mis loob kliendile lisaväärtust.
  4. Testi klientide peal.
  5. Täienda ajas, vastavalt klientide vajadustele.

Tundub lihtne, eks? Proovi praktiseerida.

Mari Arnover
Näen asju kasutaja vaatenurgast ning toon ettevõtetele tagasi värske vaate, mis asja sees olles tihtipeale tuhmub. Vaatan suuremat pilti, aga ka detaile ning trende, tekitan seoseid ja pakun lahendusi.