Tööriist: MVP ehk prototüüp

Enne kui hakkad toodet-teenust turule tooma ja on juba veendumus, et asi on õige, on mõistlik teha prototüüp. Saada testijatelt päris situatsioonis veel tagasisidet. Jah, ma tean kui tüütult see kõlab, aga mõtle kui palju sa kokku hoiad ja riske maandad kui egost võitu saad. 😉

MVP – teenusedisaini tööriist

Teenusedisain vaatab enda äri / tegevust läbi kliendi silmade. Et teistpoolt paremini mõista ja luua sellised teenused, tooted, mida klient vajab, ongi vaja aegajalt panna ennast tema kingadesse. See loob win-win lahenduse – klienti on mõistetud ja ta on nõus (rohkem) maksma, ettevõte püsib konkurentsis ja saab kasumit.

Tööriist aitab avardada senist arusaama, mida klient vajab.

Kuidas me teame, mis on kliendi eesmärgid?

Hea küsimus. Siin kasutame uuringus ja töötoas väikseid nippe.

 

Tööriista allikas: Design Thinking Toolbox: Innovation Methods https://en.dt-toolbook.com/

Mari Arnover
Näen asju kasutaja vaatenurgast ning toon ettevõtetele tagasi värske vaate, mis asja sees olles tihtipeale tuhmub. Vaatan suuremat pilti, aga ka detaile ning trende, tekitan seoseid ja pakun lahendusi.