Kuidas luua brändistrateegiat?
Bränd ei ole ainult logo ja värvid. Selleks, et luua tugev bränd, tasub laduda korralik vundament ning teha ära mõned kodutööd. Siis on ka kindlam, et disainer mõistab ja loob sulle sellise visuaalse maailma, mis haakub sinu ootustega.

Brändi loomise e-kursus koos konsultatsiooniga
Väärtus ehk kursus:
- aitab sõnastada ära minibrändistrateegia;
- aitab arendada strateegilist mõtlemist, sh küsida rohkem miks küsimust;
- mõista, sihtida ja kõnetada täpsemalt sihtrühma, kes mõistab kasu enda jaoks paremini;
- luua kommunikatsiooniga selgust nii enda jaoks kui hiljem ka väljapoole, miks brändiga midagi
- tehakse ja hoida sellega ka raha kokku;
- arendada teenuseid ja tooteid kliendikesksemaks ja brändi tugevamaks.
Lisaväärtus
- Konsultatsioon koos kodutöö edasisidestamise ja küsimustele vastuste saamisega (online);
- Kursuse täismahus lõpetades saad lisaks uuele oskusele ka tunnistuse;
- Materjalidele on sul ligipääs 90 päeva ehk 3 kuud.
Kellele e-kursus mõeldud on?
1. Kui sa soovid turule tulla uue teenuse-toote-brändiga. Enne disaineri juurde pöördumist on mõistlik mõtestamine ära teha, sest siis läheb visuaalidega vähem aeg ja saad selle, mida sa soovid – asi on sinu enda jaoks selgemaks mõeldud.
2. Kui soovid olemasolevale teenusele-tootele-ettevõttele-brändile luua tugevama vundamendi ja (uuesti) mõtestada kellele-miks-kuidas-mida pakutakse.
3. Sa võid olla turundusinimene, ettevõtja, tegevjuht, arendusjuht, tootejuht – kes iganes. Amet ei mängi rolli, vaid ambitsioon teha head asja õiges järjekorras.
Boonus
Koolitus on online’is ja saad selle läbida täpselt sulle sobival ajal ning sisaldab ka personaalset konsultatsiooni, et kõik küsimused ja segadus saaksid lahendatud.