« Kõik Sündmused

  • Sündmus sündmus on möödas

Kliendikogemuse loomise alused

8 november, 2022 @ 8:00 e.l. - 15 november, 2022 @ 5:00 p.l.

8. ja 15.novembril 2022

Eesmärk märgata oma ettevõtte täiendavaid võimalusi, kuidas kasvatada oma konkurentsieelist, arendada kliendikeskset mõtteviisi ja suurepärast kliendikogemust. Räägime suurest pildist, seostest ja mõistetest eluliste näidetega ja hakkame kohe ka praktikas rakendama.

Kellele: ettevõttepõhised tiimid (2-4 inimest), kes tahavad ettevõttes/ organisatsioonis:

  1. suurendada suurepärast kliendikogemust,
  2. arendada teenuseid-tooteid-keskkondi kliendikesksemaks
  3. õppida kliendikeskset mõtteviisi

Väärtused, mida osaleja saab:

  • uus vaatenurk enda tööle (inspiratsioon)
  • väga praktiline ja kohene rakendamise võimalus, mistõttu on soovitav osaleda ühestettevõttest 2-4 inimesega ja rakendada teadmist koheselt enda organisatsioonis (lihtsamellurakendada)
  • tööriistade kasutamise oskus
  • kodutöö (enda teenuse edasiarendus)
  • uute võimaluste ja uute leidude avastamine (teenuse / toote / keskkonna arenduses)
  • lisavõimalus: aitame hiljem ellurakendamisel (mentorlus)

Koolitajad: Mari Arnover ja Maire Milder

Detailid

Algus:
8 november, 2022 @ 8:00 e.l.
Lõpp:
15 november, 2022 @ 5:00 p.l.
Sündmus Tags:
Koduleht:
https://taotlen.tallinn.ee/teenus/kliendikogemuse-loomise-alused

Korraldaja

Tallinna Strateegiakeskuse Ettevõtlusteenistus
View Korraldaja Website