Aiamajad

Taust, vajadus ja eesmärk

Aiamajad.ee on üks esimestest Eesti turul, kes pakub vahendusena erinevaid aiamaju (lehtlad, paviljonid, suvemajad, kuurid) – nii masstoodetena kui ka projekti järgi ja soovi korral koos paigaldusega. Eriti vananenud on ajaga peamine müügiallikas ‒ koduleht ‒ ning puudub ka läbimõeldud bränd. Eesmärk oli värskendada brändi, kodulehte ja teenust.

Uuring

Inimeste maitse ja harjumused on ajas muutunud. Uuringuga oli soov aru saada, kui kaua mõttest teostuseni tellija jaoks protsess aega võtab? Millise funktsiooniga ta majakest vajab? Kust ta teavet otsib? Kas ta võtab sellise projekti elus esimest korda ette või on tal juba kogemusi? Millega ei osata arvestada? Mis tekitab peavalu? Mida oleks teinud teisiti? Kas tulemusega jäädi rahule? jms.

Kvalitatiivuuringus osales 19 inimest – nii need, kes alles unistavad ja otsivad oma aiamaja, kui ka need, kes juba saavad oma unistust aias nautida.

Väljavõtted intervjuudest

Tulemused

Valmis mahukas kokkuvõte koos soovitustega, mis on ärisaladus. Olemasolev teenus muutub täielikult, mida hakkab toetama uus identiteet ja koduleht (valmib 2020 algus).

Tarbija vajadused:

  • unistuse teoks tegemine;
  • ei vajaks ehitusluba, st alla 20 ruudu;
  • kõige keerulisem on välja mõelda, mis funktsioone ta peaks sisaldama ja kuidas pildi peal olev välja hakkab nägema kui värvitud, lisadega jms;
  • ei tahaks, et asjad venivad, muutuvad projekti jooksul kallimaks, keegi ei pea lubadustest..;
  • sobitub aia ja majaga (disain);
  • annab turvatunde ja heaolu – on üks koht, kus lihtsalt olla, laadida ja elu nautida;
  • on kvaliteetne ka peale 3 aastat ja ei pea ka hiljem väga midagi temaga tegema, kui just ei teki uusi mõtteid;
  • vahendaja aitab vältida stressi ja kokku hoida aega ning raha – leida just see õige lahendus.

„Uuring oli tõepoolest vajalik, sest olin enne protsessi alustanud valest otsast – tellides esimest korda elus logo. See aga ei tundunud õige ja ega teadnud, kuidas õigele teele jõuda. Tark otsus oli Mari mentoriks kõrvale kaasata. Uuring aitas saada kinnitust ja ümberlükkamist hüpoteesidele, mida meie kliendid vajavad ja mille eest oleksid valmis rohkem maksma.“

Ivar Põldots, aiamajad.ee omanik